Muslim, L. (2019). OPTIMIZACIJA INTERNETSKIH STRANICA ZA WEB - TRAŽILICE KAO STRATEGIJA DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:816821
Muslim, Lea. "OPTIMIZACIJA INTERNETSKIH STRANICA ZA WEB - TRAŽILICE KAO STRATEGIJA DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:816821
Muslim, Lea. "OPTIMIZACIJA INTERNETSKIH STRANICA ZA WEB - TRAŽILICE KAO STRATEGIJA DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:816821
Muslim, L. (2019). 'OPTIMIZACIJA INTERNETSKIH STRANICA ZA WEB - TRAŽILICE KAO STRATEGIJA DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:816821
Muslim L. OPTIMIZACIJA INTERNETSKIH STRANICA ZA WEB - TRAŽILICE KAO STRATEGIJA DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:816821
L. Muslim, "OPTIMIZACIJA INTERNETSKIH STRANICA ZA WEB - TRAŽILICE KAO STRATEGIJA DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:816821