Muslim, L. (2022). EFEKT NEIZRAVNOG POTICANJA NA PONAŠANJE KUPACA U DIGITALNOM OKRUŽENJU U RH : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:026545
Muslim, Lea. "EFEKT NEIZRAVNOG POTICANJA NA PONAŠANJE KUPACA U DIGITALNOM OKRUŽENJU U RH : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:026545
Muslim, Lea. "EFEKT NEIZRAVNOG POTICANJA NA PONAŠANJE KUPACA U DIGITALNOM OKRUŽENJU U RH : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:026545
Muslim, L. (2022). 'EFEKT NEIZRAVNOG POTICANJA NA PONAŠANJE KUPACA U DIGITALNOM OKRUŽENJU U RH : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:026545
Muslim L. EFEKT NEIZRAVNOG POTICANJA NA PONAŠANJE KUPACA U DIGITALNOM OKRUŽENJU U RH : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:026545
L. Muslim, "EFEKT NEIZRAVNOG POTICANJA NA PONAŠANJE KUPACA U DIGITALNOM OKRUŽENJU U RH : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:026545