prikaz prve stranice dokumenta PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU
završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:124:495024

Žižić, Magdalena
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Žižić, M. (2022). PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:495024

Žižić, Magdalena. "PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:495024

Žižić, Magdalena. "PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:495024

Žižić, M. (2022). 'PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:495024

Žižić M. PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:495024

M. Žižić, "PRIMJENA OTVORENIH PODATAKA U DIGITALNOM MARKETINGU : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:495024

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.