diplomski rad
Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode?
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:124:228598

Dodig, Katarina
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dodig, K. (2023). Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode? (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228598

Dodig, Katarina. "Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode?." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228598

Dodig, Katarina. "Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode?." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228598

Dodig, K. (2023). 'Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode?', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228598

Dodig K. Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode? [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228598

K. Dodig, "Potrošačko ponašanje u industriji brze mode – Kako je pandemija Covid-19 utjecala na marketing i potrošnju brze mode?", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228598

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.