prikaz prve stranice dokumenta MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU
Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. urn:nbn:hr:228:272605

Radić, Antonia
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Radić, A. (2021). MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić, A. (2021). 'MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 27.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić A. MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2021 [pristupljeno 27.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

A. Radić, "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.