završni rad
ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad

Andrea Tomić (2018)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Tomić, A. (2018). ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea. "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea. "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, A. (2018). 'ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić A. ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 15.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

A. Tomić, "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.