završni rad
PLANIRANJE, ORGANIZIRANJE I PROMOCIJA ZABAVNIH MANIFESTACIJA (EVENATA) - PROEVENTUM.COM, SPLIT
završni rad

Lucija Grebenar (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPLANIRANJE, ORGANIZIRANJE I PROMOCIJA ZABAVNIH MANIFESTACIJA (EVENATA) - PROEVENTUM.COM, SPLIT : završni rad
AutorLucija Grebenar
Voditelj/MentorZoran Mihanović (mentor)
Sažetak rada
Organizacija zabavnih manifestacija (eventa) je složen proces za koji je potrebno imati ideju, svrhu i cilj. Zatim je potrebno početi sa planiranjem svakog detalja od definiranja mjesta, vrijeme, sudionike i svrhu. Potrebno je pronaći idealni prostor i definirati idealno vrijeme, angažirati kvalitetne i stručne suradnike, a pritom ostati u okvirima financijskog plana. Svaki event zahtijeva međusobnu suradnju više stručnih osoba s kojima je pojedinačno potrebno dogovorili detalje oko eventa te prikupili svu postojeću dokumentaciju potrebnu za event. Na kraju procesa je realizacija, a glavni cilj cjelokupne organizacije je uspješno organiziranje eventa na zadovoljstvo svih sudionika. Agencija za organiziranje evenata Proeventum je uspješna agencija koja je organizator nekoliko uspješnih festivala kao što je Split Beach Festival koji je detaljno opisan u radu.
Ključne riječimarketing planiranje organizacija event proeventum
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaEkonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The organization of entertainment events (event) is a complex process that is necessary to have an idea, purpose and goal. Then we need to start with planning every detail of defining the place, time, participants and purpose. It is necessary to find the ideal space and define an ideal time to hire high-quality and professional associates, and remain within the limits of the financial plan. Each event requires mutual cooperation more professional person with whom the individual need to agree on the details about the event and collected all the existing documents necessary for the event. At the end of the process is the realization of a major goal of the entire organization is the successful organization of the event to the satisfaction of all participants. Agency for organizing events Proeventum successful agency which organized several successful festivals like Split Beach Festival which is described in detail in the work.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing planning organization event Proeventum.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077925
PohranioIvana Gizdić