specijalistički diplomski stručni
MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“
završni rad

Ante Lendić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovMARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad
AutorAnte Lendić
Voditelj/MentorDaša Dragnić (mentor)
Sažetak rada
Cilj ovog rada istraţiti i prikazati glavne probleme u poslovanju hotela Alem te pronaći odgovarajuću strategiju razvoja kako bi se poslovanje podiglo na veću razinu. Prvi dio predstavlja teoriju koja je bitna kako za razumijevanje materije istraţivanja. Ona nas uvodi u marketing i vrste analize koje su potrebne kako bi se prikazalo stanje hotela. Nakon prikazivanja ĉinjenica potrebno je odabrati odgovarajuću strategiju koja će doprinijeti poboljšanju poslovanja ovog poslovnog sluĉaja. Drugi dio predstavlja primjenu teorijskog dijela na praktiĉnom primjeru poslovanja hotel Alem u Baškom Polju. Navedeni su osnovni podaci kao što su misija, vizija te općeniti podaci. Na temelju istraţenih podataka napravljena je vanjska i unutarnja analiza kako bi se odabrala potrebna strategija razvoja. Postavljene ĉinjenice daju mogućnost izbora djelovanja odreĊene strategije na poslovanje
Ključne riječimarketinške strategije hotel Alem tržišno okruženje
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerUpravljanje projektima
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main goal of this research/work is to explore and show the main issues in hotel Alem's work, and to find a suitable strategy of developement so the work can be put out on a greater level. The first part presents a theory that is very significant so one can understand the main point of the research. It leads us into marketing and the variety of analysis which are needed to show the state of the hotel. After showing the facts it is neccessary to choose a suitable strategy that will give in to the best developement of this buisssnes case. The second part presents the use of theory upon the practical example of buissness of Alem hotel at Baško Polje. Cited are usually the just the basic information, like mission, the vision and general information. At the base of the researched information an inner and outter analysis is made so that the right developement strategy can be chosen. The set facts are giving a possibility of choosing the influence of some strategy on the buissnes.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180
PohranioIvana Gizdić