specijalistički diplomski stručni
UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIMJENOM ISO 9001 U INDUSTRIJI NAMJEŠTAJA
završni rad

Nikola Perković (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUPRAVLJANJE KVALITETOM PRIMJENOM ISO 9001 U INDUSTRIJI NAMJEŠTAJA : završni rad
AutorNikola Perković
Voditelj/MentorŽelimir Dulčić (mentor)
Sažetak rada
Upravljanje kvalitetom je skup radnji u sklopu upravljanja, koje određuju politiku kakvoće, ciljeve i odgovornosti poduzeća. To je sustavni pristup menadžmentu, čiji je cilj kontinuirano povećavanje vrijednosti za kupca oblikovanjem i kontinuiranim unapređivanjem organizacijskih procesa i sustava. Potpuno upravljanje kvalitetom uključuje sve zaposlenike, te uključuje i lanac opskrbe i lanac kupaca, jer je kvaliteta sustava upravljanja od velike važnosti za povećanje konkurentske sposobnosti organizacije i gospodarstva u cjelini. Upravljanje cjelokupnom kvalitetom specifičan je koncept menadžmenta koji je orijentiran na kontinuirano unapređivanje poslovanja, timski rad, rast zadovoljstva kupaca i snižavanje troškova.
Ključne riječiupravljanje kvalitetom zadovoljstvo djelatnika i potrošača ISO norme implementacija sustava
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerRačunovodstvo i revizija
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Quality management is a group of actions provided by management, which determine quality policy, objectives and responsibilities of the company. It is a systematic approach to management, which has a goal to continuously increase customer's value by shaping and developing organisation processes and systems. Total quality management includes all employees, and also a supply and customer's chain, because the good quality of management system has big importance in increasing competitivness of the company and the whole economy. Total quality management is special concept of management which is based on continuous development of the business, team work, satisfaction of the customers and lowering costs.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)quality management satisfaction of workers and consumers ISO standards implementing the system
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:621431
PohranioIvana Gizdić